FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Mechanika - czyli te wszystkie k20...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum forum miłośników DeadLands i RPG Strona Główna » D&D » Mechanika - czyli te wszystkie k20...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gash-ren
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: skąd i dokąd losy poprowadzą...

 Post Wysłany: Wto 12:07, 26 Gru 2006    Temat postu: Mechanika - czyli te wszystkie k20...

w D&D używamy przede wszystkim k20, ale czasami trzeba siegnąć po inne kości (głownie przy rzucaniu czarów), tak więc trzeba przygotować pełny arsenał kości: k4, k6, k8, k10, k12 i k20.

prócz tego warto jeszcze zaopatrzyć sie w kartę postaci/papieru i coś do pisania


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum forum miłośników DeadLands i RPG Strona Główna » D&D » Mechanika - czyli te wszystkie k20...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group